Postępowania poniżej 130 tysięcy złotych - archiwum

ZP.02.130.2025 REMONT DWÓCH KLAS I POMIESZCZEŃ NA ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

Pobiedziska, dnia 14.02.2025 r.


ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

ZP.02.130.2025

REMONT DWÓCH KLAS I POMIESZCZEŃ NA ZAJĘCIA INDYWIDUALNE, w celu poprawy warunków nauki w związku ze zwiększoną liczbą dzieci, spowodowaną napływem uczniów z Ukrainy. Częściowo finansowanie ze środków pomocy obywatelom Ukrainy

 

1.        NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach

ul. Kostrzyńska 23

62-010 Pobiedziska

NIP 7841760842

REGON 000264130

 

 

2.        TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Zarządzenie wewnętrzne nr 12/2022/2023 Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach z dnia 30.12.2022r. wprowadzające regulamin udzielania zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych (dz.u. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) dla zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. - do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych., w celu wyboru oferty wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa.

 

3.        KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach, ul. Kostrzyńska 23, 62-010 Pobiedziska, dalej jako „szkoła”. Inspektorem ochrony danych osobowych w szkole jest Pan Dawid Nogaj, adres e-mail: inspektor@bezpieczne-dane.eu.

 

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja uzyskana w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

 

·         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

 

·         obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych może skutkować nie udzieleniem zamówienia publicznego

 

·         w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

 

·         posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 

·         nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których daneprzekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

 

3. Wobec obowiązku o którym mowa w ust 2, Zamawiający zwraca się do Wykonawcy o złożenie wraz z wymaganymi dokumentami - oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych. Klauzula RODO znajduję się na formularzu ofertowym zgodnym z załącznikiem nr 1 do Zaproszenia.

 

4.        OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

I.                        REMONT KLASY - NR 18:  

a.                  Wymiana instalacji elektrycznej (wymiana przewodów, gniazd, włączników i lamp):

·                    zastosowanie przewodów 3x2,5mm2pod gniazda 230V i 3x1,5mm2 pod instalację oświetleniową

·                    wyjście z przewodami instalacji elektrycznej na korytarz i podpięcie pod istniejące zasilanie pomieszczenia.

·                    zamontowanie czterech gniazd wtykowych na wysokości biurka nauczycielskiego

·                    zamontowanie jednego gniazda wtykowego przy drzwiach wejściowych do pomieszczenia pod włącznikami oświetlenia 

·                    zamontowanie jednego gniazda wtykowe w narożniku ściany na wprost wejścia  

·                    zamontowanie jednego gniazda pojedynczego na środku ściany (zasilanie monitora interaktywnego)

·                    włączniki lamp przy drzwiach po prawej stronie dla dwóch obwodów oświetlenia

·                    montaż kasetonów oświetleniowych led max. 36W 30x120cm natynkowe klasa energetyczna minimum B, dwa rzędy po 4 lampy, barwa naturalna – w sumie 8 kasetonów.

·                    wszystkie instalacja nowe i obecnie występujące w pomieszczeniu ciągnięte podtynkowo.

·                    odłączenie od zasilania i zaślepienie starych puszek instalacyjnych 

b.                  Montaż instalacji teleinformatycznej:

·                    montaż skrętki UTP zakończonej gniazdem przy biurku nauczycielskim podtynkowo (przewód istniejący)

c.                   Remont sufitu ok. 57 m2

·                    zeskrobanie starej farby

·                    uzupełnienie ubytków tynku

·                    oczyszczenie i malowanie podciągu stalowego   

·                    gruntowanie i dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem z założeniem siatki na całym suficie.

·                    gruntowanie powierzchni przed malowaniem

·                    dwukrotne malowanie farbą emulsyjną w kolorze białym

d.                  Remont ścian ok. 91 m2 (rozmiar pomieszczenia 9,80m x 5,75m, h max =2,91m)

·                    w pomieszczeniu znajdują się cztery wnęki okienne ze łukiem u góry o rozmiarach 1,28x2 średnia wysokość x0,26m i wnęka dla drzwi 2x0,94x0,40m

·                    oczyszczenie ścian ze starych powłok malarskich 

·                    uzupełnienie ubytków tynku

·                    gruntowanie i dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem z zatopieniem siatki wzmacniającej tynk na całości ścian,

·                    zabezpieczenie wszystkich krawędzi listwami narożnikowymi aluminiowymi, dodatkowo narożniki wnęki dla drzwi po malowaniu zabezpieczyć kątownikiem z tworzywa sztucznego na krawędziach pionowych (kątownik minimum 2,5x2,5cm)

·                    gruntowanie powierzchni przed malowaniem,

·                    malowanie lamperii do wysokości 1,5 m farba natryskową dialcolor kolor do uzgodnienia 

·                    dwukrotne malowanie farbą emulsyjną pozostałej części ścian kolor do uzgodnienia w trakcie wykonywania prac

·                    montaż nowych kratek wentylacyjnych

·                    zamontowanie formatek z płyty meblowej na wysokości blatów ławek celem osłony ścian przed uszkodzeniem.

3szt pomiędzy oknami – 0,78x0,30m na dystansach 3-4cm

na ścianie 5x0,30m

 

II.                        REMONT KLASY NR 20:

a.                  Wymiana instalacji elektrycznej (wymiana przewodów, gniazd, włączników i lamp):

·                    zastosowanie  przewodów 3x2,5mm2pod gniazda 230V i 3x1,5mm2 pod instalację oświetleniową

·                    wyjście z przewodami instalacji elektrycznej na korytarz i podpięcie pod istniejące zasilanie pomieszczenia.

·                    zamontowanie czterech gniazd wtykowych na wysokości biurka nauczycielskiego

·                    zamontowanie jednego gniazda wtykowego przy drzwiach wejściowych do pomieszczenia pod włącznikami oświetlenia 

·                    zamontowanie jednego gniazda wtykowego w narożniku ściany na lewo od wejścia   

·                    zamontowanie jednego gniazda pojedynczego na środku ściany (zasilanie monitora interaktywnego)

·                    włączniki lamp przy drzwiach po prawej stronie dla dwóch obwodów oświetlenia

·                    montaż kasetonów oświetleniowych led max. 36W 30x120cm natynkowe klasa energetyczna minimum B, dwa rzędy po 4 lampy, barwa naturalna – w sumie 8 kasetonów.

·                    wszystkie instalacja nowe i obecnie występujące w pomieszczeniu ciągnięte podtynkowo.

·                    odłączenie od zasilania i zaślepienie starych puszek instalacyjnych 

b.                  Montaż instalacji teleinformatycznej:

·                    montaż skrętki UTP zakończonej gniazdem przy biurku nauczycielskim podtynkowo (przewód istniejący)

c.                   Remont sufitu ok. 62 m2

·                    zeskrobanie starej farby

·                    uzupełnienie ubytków tynku

·                    gruntowanie i dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem z założeniem siatki na całym suficie.

·                    gruntowanie powierzchni przed malowaniem

·                    dwukrotne malowanie farbą emulsyjną w kolorze białym

d.                  Remont ścian ok. 94 m2 (rozmiar pomieszczenia 9,80m x 6,25m, h max =2,91m)

·                    w pomieszczeni znajdują się cztery wnęki okienne ze łukiem u góry o rozmiarach 1,28x2 średnia wysokość x0,26m i wnęka dla drzwi 2x0,94x0,40m

·                    oczyszczenie ścian ze starych powłok malarskich 

·                    uzupełnienie ubytków tynku

·                    gruntowanie i dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem z zatopieniem siatki wzmacniającej tynk na całości ścian,

·                    zabezpieczenie wszystkich krawędzi listwami narożnikowymi aluminiowymi, dodatkowo narożniki wnęki dla drzwi po malowaniu zabezpieczyć kątownikiem z tworzywa sztucznego na krawędziach pionowych (kątownik minimum 2,5x2,5cm)

·                    gruntowanie powierzchni przed malowaniem,

·                    malowanie lamperii do wysokości 1,5 m farba natryskową dialcolor kolor do uzgodnienia 

·                    dwukrotne malowanie farbą emulsyjną pozostałej części ścian kolor do uzgodnienia w trakcie wykonywania prac

·                    montaż nowych kratek wentylacyjnych

·                    zamontowanie formatek z płyty meblowej na wysokości blatów ławek celem osłony ścian przed uszkodzeniem.

3szt pomiędzy oknami – 0,78x0,30m

2szt na ścianie 3x0,30m

 

III.                        REMONT POMIESZCZEŃ NA ZAJĘCIA INDYWIDUALNE 1 - finansowane ze środków pomocy obywatelom Ukrainy

a.                  Wymiana instalacji elektrycznej (wymiana przewodów, gniazd, włączników i lamp):

·                    zastosowanie przewodów 3x2,5mm2pod gniazda 230V i 3x1,5mm2 pod instalację oświetleniową

·                    pociągnięcie nowego zasilania od POMIESZCZENIA NA ZAJĘCIA INDYWIDUALNE 4 od skrzynki bezpiecznikowej .

·                    zamontowanie dwóch gniazd wtykowych na prawej ścianie i dwóch gniazd wtykowych  na lewej ścianie patrząc od wejścia w odległości 50cm od ściany okiennej na wysokości 50cm.  

·                    zamontowanie jednego gniazda wtykowego przy drzwiach wejściowych do pomieszczenia pod włącznikiem oświetlenia  na wysokości 50cm

·                    zamontowanie włącznika lamp przy drzwiach po prawej stronie dla jednego  obwodu oświetlenia

·                    montaż dwóch kasetonów oświetleniowych led na suficie, max. 36W 30x120cm natynkowe klasa energetyczna minimum B, barwa naturalna.

·                    wszystkie instalacja nowe i obecnie występujące w pomieszczeniu ciągnięte podtynkowo.

·                    odłączenie od zasilania i zaślepienie starych puszek instalacyjnych 

b.                  Remont sufitu ok. 13,5 m2

·                    montaż płyt karton gips  

·                    wzmocnienie połączeń płyt przez zatopienie siatki  

·                    dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem.

·                    gruntowanie powierzchni przed malowaniem

·                    dwukrotne malowanie farbą emulsyjną w kolorze białym

c.                   Remont ścian ok. 44,5 m2 (rozmiar pomieszczenia 4,4m x 3m, h max =3m)

·                    w pomieszczeni znajdują się jedna wnęki okienne i wnęka dla drzwi

·                    usunięcie luźnych tynków   

·                    usuniecie parapetu i montaż nowego parapetu komorowego białego o wymiarach 120cm x 35cm

·                    na lewej ścianie patrząc od wejścia i ścianie okiennej ułożyć styropian elewacyjny o grubości 5cm  

·                    na całości ścian położenie płyty karton gips oraz wzmocnić połączenia przez zatopienie siatki

·                    dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem,

·                    zabezpieczenie wszystkich krawędzi listwami narożnikowymi aluminiowymi.

·                    gruntowanie powierzchni przed malowaniem,

·                    malowanie lamperii do wysokości 1,5 m farba natryskową dialcolor kolor do uzgodnienia 

·                    dwukrotne malowanie farbą emulsyjną pozostałej części ścian kolor do uzgodnienia w trakcie wykonywania prac

·                    montaż nowych kratek wentylacyjnych

d.                  Podłoga ok. 13,5 m2

·                    ułożenie i przykręcenie płyt osb do istniejącej podłogi drewnianej

·                    montaż paneli winylowych z podkładem – kolor do wyboru w trakcie realizacji

·                    wykończenie podłogi listwami przyściennymi

e.                  Drzwi

·                    malowanie drzwi i futryny na kolor biały

 

IV.                        REMONT POMIESZCZEŃ NA ZAJĘCIA INDYWIDUALNE 2 - finansowane ze środków pomocy obywatelom Ukrainy

a.                  Wymiana instalacji elektrycznej (wymiana przewodów, gniazd, włączników i lamp):

·                    zastosowanie przewodów 3x2,5mm2pod gniazda 230V i 3x1,5mm2 pod instalację oświetleniową

·                    pociągnięcie nowego zasilania od POMIESZCZENIA NA ZAJĘCIA INDYWIDUALNE 4 od skrzynki bezpiecznikowej .

·                    zamontować dwa gniazda wtykowe na prawej ścianie i dwa gniazda wtykowe na lewej ścianie patrząc od wejścia w odległości 50cm od ściany okiennej na wysokości 50cm. 

·                    zamontować jedno gniazdo wtykowe przy drzwiach wejściowych do pomieszczenia pod włącznikiem oświetlenia  na wysokości 50cm

·                    zamontować włącznik lamp przy drzwiach po prawej stronie dla jednego  obwodu oświetlenia

·                    montaż dwóch kasetonów oświetleniowych led na suficie, max. 36W 30x120cm natynkowe klasa energetyczna minimum B, barwa naturalna.

·                    wszystkie instalacja nowe i obecnie występujące w pomieszczeniu ciągnięte podtynkowo.

·                    odłączenie od zasilania i zaślepienie starych puszek instalacyjnych 

b.                  Remont sufitu ok. 13,7 m2

·                    montaż płyt karton gips 

·                    wzmocnienie połączeń płyt przez zatopienie siatki 

·                    dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem.

·                    gruntowanie powierzchni przed malowaniem

·                    dwukrotne malowanie farbą emulsyjną w kolorze białym

c.                   Remont ścian ok. 45 m2 (rozmiar pomieszczenia 4,4m x 3,1m, h max =3m)

·                    w pomieszczeni znajdują się jedna wnęki okienne, drzwi wejściowe i drzwi przejściowe pomiędzy pomieszczeniami   

·                    usunięcie luźnych tynków  

·                    usuniecie dwóch  parapetu i montaż nowych  parapetów komorowych białych o wymiarach 110cm x 35cm

·                    na ścianie okiennej ułożyć styropian elewacyjny o grubości 5cm 

·                    na całości ścian położenie płyty karton gips oraz wzmocnić połączenia przez zatopienie siatki

·                    dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem,

·                    zabezpieczyć wszystkie krawędzie listwami narożnikowymi aluminiowymi.

·                    gruntowanie powierzchni przed malowaniem,

·                    malowanie lamperii do wysokości 1,5 m farba natryskową dialcolor kolor do uzgodnienia 

·                    dwukrotne malowanie farbą emulsyjną pozostałej części ścian kolor do uzgodnienia w trakcie wykonywania prac

·                    montaż nowych kratek wentylacyjnych

d.                  Podłoga ok. 13,7 m2

·                    ułożenie i przykręcenie płyt osb do istniejącej podłogi drewnianej

·                    montaż paneli winylowych z podkładem – kolor do wyboru w trakcie realizacji

·                    wykończenie podłogi listwami przyściennymi

e.                  Drzwi

·                    malowanie drzwi i futryn na kolor biały

 

V.                        REMONT POMIESZCZEŃ NA ZAJĘCIA INDYWIDUALNE 3 - finansowane ze środków pomocy obywatelom Ukrainy

a.                  Wymiana instalacji elektrycznej (wymiana przewodów, gniazd, włączników i lamp):

·                    zastosowanie przewodów 3x2,5mm2pod gniazda 230V i 3x1,5mm2 pod instalację oświetleniową

·                    pociągnięcie nowego zasilania od POMIESZCZENIA NA ZAJĘCIA INDYWIDUALNE 4 od skrzynki bezpiecznikowej .

·                    zamontować dwa  gniazda wtykowe na prawej ścianie i dwa gniazda wtykowe na lewej ścianie patrząc od wejścia w odległości 50cm od ściany okiennej na wysokości 50cm. 

·                    zamontować jedno gniazdo wtykowe przy drzwiach wejściowych do pomieszczenia pod włącznikami oświetlenia  na wysokości 50cm

·                    zamontować włącznik lamp przy drzwiach po prawej stronie dla jednego  obwodu oświetlenia

·                    montaż dwóch kasetonów oświetleniowych led na suficie, max. 36W 30x120cm natynkowe klasa energetyczna minimum B, barwa naturalna.

·                    wszystkie instalacja nowe i obecnie występujące w pomieszczeniu ciągnięte podtynkowo.

·                    odłączenie od zasilania i zaślepienie starych puszek instalacyjnych 

b.                  Remont sufitu ok. 13,5 m2

·                    montaż płyt karton gips 

·                    wzmocnienie połączeń płyt przez zatopienie siatki 

·                    dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem.

·                    gruntowanie powierzchni przed malowaniem

·                    dwukrotne malowanie farbą emulsyjną w kolorze białym

c.                   Remont ścian ok. 45 m2 (rozmiar pomieszczenia 4,6m x 2,9m, h max =3m)

·                    w pomieszczeni znajdują się jedna wnęki okienne, drzwi wejściowe i dwie pary drzwi przejściowe pomiędzy pomieszczeniami   

·                    usunięcie luźnych tynków  

·                    usuniecie parapetu i montaż nowego parapetu komorowego białego o wymiarach 125cm x 35cm

·                    na ścianie okiennej ułożyć styropian elewacyjny o grubości 5cm 

·                    na całości ścian położenie płyty karton gips oraz wzmocnić połączenia przez zatopienie siatki

·                    dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem,

·                    zabezpieczyć wszystkie krawędzie listwami narożnikowymi aluminiowymi.

·                    gruntowanie powierzchni przed malowaniem,

·                    malowanie lamperii do wysokości 1,5 m farba natryskową dialcolor kolor do uzgodnienia 

·                    dwukrotne malowanie farbą emulsyjną pozostałej części ścian kolor do uzgodnienia w trakcie wykonywania prac

·                    montaż nowych kratek wentylacyjnych

d.                  Podłoga ok. 13,5 m2

·                    ułożenie i przykręcenie płyt osb do istniejącej podłogi drewnianej

·                    montaż paneli winylowych z podkładem – kolor do wyboru w trakcie realizacji

·                    wykończenie podłogi listwami przyściennymi

e.                  Drzwi

·                    malowanie drzwi i futryn na kolor biały

 

VI.                        REMONT POMIESZCZEŃ NA ZAJĘCIA INDYWIDUALNE 4 - finansowane ze środków pomocy obywatelom Ukrainy

a.                  Wymiana instalacji elektrycznej (wymiana przewodów, gniazd, włączników i lamp):

·                    zastosowanie przewodów 3x2,5mm2pod gniazda 230V i 3x1,5mm2 pod instalację oświetleniową

·                    podłączenie przewodów do skrzynki bezpiecznikowej 

·                    montaż skrzynki bezpiecznikowej dla pomieszczeń nr 1, 2, 3, 4. Doprowadzenie zasilania z korytarza  do skrzynki bezpiecznikowej. Montaż bezpieczników przepięciowych osobno dla każdego pomieszczenia i osobno na instalacje oświetleniową i gniazda 230V. Montaż bezpiecznika różnicowo-prądowego i przepięciowego.

·                    zamontować dwa  gniazda wtykowe na prawej ścianie i dwa gniazda wtykowe na lewej ścianie patrząc na wprost okna w odległości 50cm od ściany okiennej na wysokości 50cm. 

·                    zamontować jedno gniazdo wtykowe przy drzwiach wejściowych (przejściowych z pomieszczenia 3) do pomieszczenia pod włącznikami oświetlenia  na wysokości 50cm

·                    zamontować włącznik lamp przy drzwiach po prawej stronie dla jednego  obwodu oświetlenia

·                    montaż dwóch kasetonów oświetleniowych led na suficie, max. 36W 30x120cm natynkowe klasa energetyczna minimum B, barwa naturalna.

·                    wszystkie instalacja nowe i obecnie występujące w pomieszczeniu ciągnięte podtynkowo.

·                    odłączenie od zasilania i zaślepienie starych puszek instalacyjnych 

b.                  Remont sufitu ok. 20 m2

·                    montaż płyt karton gips 

·                    wzmocnienie połączeń płyt przez zatopienie siatki 

·                    dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem.

·                    gruntowanie powierzchni przed malowaniem

·                    dwukrotne malowanie farbą emulsyjną w kolorze białym

c.                   Remont ścian ok. 54 m2 (rozmiar pomieszczenia 4,7m x 4,2m, h max =3m)

·                    w pomieszczeni znajdują się jedna wnęki okienne, drzwi wejściowe oraz występują skosy    

·                    usunięcie luźnych tynków  

·                    na ścianie okiennej i skosie ułożyć styropian elewacyjny o grubości 5cm 

·                    na całości ścian położenie płyty karton gips oraz wzmocnić połączenia przez zatopienie siatki

·                    dwukrotne szpachlowanie na gładko gipsem,

·                    zabezpieczenie wszystkich krawędzi listwami narożnikowymi aluminiowymi.

·                    gruntowanie powierzchni przed malowaniem,

·                    malowanie lamperii do wysokości 1,5 m farba natryskową dialcolor kolor do uzgodnienia 

·                    dwukrotne malowanie farbą emulsyjną pozostałej części ścian kolor do uzgodnienia w trakcie wykonywania prac

·                    montaż nowych kratek wentylacyjnych

d.                  Podłoga ok. 20 m2

·                    ułożenie i przykręcenie płyt osb do istniejącej podłogi drewnianej

·                    montaż paneli winylowych z podkładem – kolor do wyboru w trakcie realizacji

·                    wykończenie podłogi listwami przyściennymi

e.                  Drzwi

·                    malowanie drzwi i futryny na kolor biały

 

VII.                        Dotyczy wszystkich pomieszczeń

a.                  sprzątanie pomieszczenia po wykonanych pracach

b.                  zabezpieczenie podłogi korytarzy i klatki schodowej przed rozpoczęciem prac

c.                   usunięcie odpadów z terenu szkoły  

d.                  przekazanie dokumentacji pomiarowej dla zamontowanej instalacji elektrycznej i natężenia oświetlenia po zamontowaniu nowych lamp.

 

Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą odbywały się na podstawie kwoty zryczałtowanej za całość zamówienia wyłącznie w polskich  złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych, kwotą zryczałtowaną.

W związku z powyższym Zamawiający zaleca dokonania oględzin i własnych pomiarów pomieszczenia.

 

5.        TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia od 16 czerwca do 08 sierpnia 2025r.

Z zastrzeżeniem udostępnienia klasach nr 16 i 18 od 30 czerwca 2025r.

6.        OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

 

1.Kryteria oceny oferty

a) Kryterium „Cena”.

 

Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt.

Obliczenie punktów w kryterium „Cena” dla pozostałych ofert zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:

 

C = (C min / Cx) x 100

 

gdzie:     C - liczba punktów w kryterium „Cena”

                 C min -  najniższa cena spośród złożonych ofert

                Cx - cena oferty badanej

 

2. Sposób oceny ofert.

a)       Zamawiający będzie oceniał oferty niepodlegające odrzuceniu złożone przez wykonawcę/ów spełniającego/ych warunki udziału w powyższym zapytaniu ofertowym.

b)       Oferta, która w oparciu o kryteria uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

c)       Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiać taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający może wezwać do złożenia dodatkowej oferty.

 

7.        PODSTAWY WYKLUCZENIA

1.        Zamawiający będzie badał czy wobec wykonawcy nie zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

2.        W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w (pkt. 1) Zamawiający będzie żądał od wykonawcy dołączenia do oferty, następujących dokumentów:

a)       Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia co stanowi załącznik nr 1 do formularza ofertowym

3.        Dokumenty należy złożyć w języku polskim a sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

8.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE

1)       Warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej

Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na  przebudowie lub remoncie pomieszczeń o powierzchni minimum 50m2 oraz udowodni, że wykazane roboty zostały wykonane należycie.

Zamawiający będzie żądał od wykonawcy wykazu usług. Dowody na spełnienie powyższego warunku należy przedłożyć w postaci referencji bądź innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać takich dowodów/dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, które będą zawierać opis usług wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie.

 

9.        OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

Wykonawca obliczy cenę na podstawie informacji zawartych w punkcie 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz zaleca się dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń.

Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i winna obejmować wszelkie koszty związane z ostateczną realizacją zamówienia wynikające wprost z zakresu rzeczowego, a ponadto wszystkie inne koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w szczególności podatek VAT.

1.        Cena musi być wyrażona w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie w odpowiednim miejscu formularza ofertowego.

2.        Cena może być tylko jedna.

 

10.     OFERTA I INNE  WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA SKŁADANE  WRAZ Z OFERTĄ  

Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone poniżej:

a)              Wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniami,

b)              oświadczenie wykonawcy dot. wykluczenia, (zał. nr 2) do zapytania ofertowego,

c)              wykaz usług wraz z potwierdzeniem że wykonane usługi zostały wykonane należycie (referencje), (zał. nr 3) do zapytania ofertowego,

d)              oświadczenie wykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego (zał. nr 4).

 

11.     OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

1.        Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.

2.        Złożenie oferty:

Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres:

 

Szkoła Podstawowa w Pobiedziskach

ul. Kostrzyńska 23

62-010 Pobiedziska

 

i oznaczone w sposób następujący:

 

Oferta na wykonanie:

REMONT KLAS I POMIESZCZEŃ NA ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

 

12.     MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.        Ofertę należy przesłać/składać do dnia 28 LUTEGO 2025 r. do godz. 12:00, na adres Zamawiającego:

 

Szkoła Podstawowa w Pobiedziskach

ul. Kostrzyńska 23

62-010 Pobiedziska

 

2.        Otwarcie ofert nastąpi  w dniu 28 lutego 2025 roku o godz. 12:20.

3.        Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni informacje o:

-         nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;

-         cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

 

13.     TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1.        Termin związania ofertą 30 dni od złożenia oferty, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

 

14.     TERMIN I WARUNKI ZAWARCIA UMOWY

1.        Umowa zostanie podpisana na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Projekt umowy zostanie uzupełniony o dane wynikające z treści oferty.

2.        W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowania.

 

15.     ZASTRZEŻENIA:

1.        Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.).

2.        Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.

3.        Wydanie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji oferty, w całości lub części i nie zobowiązuje Zamawiającego do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia oferty.

4.        W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści   złożonych ofert.

5.        Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Wykonawca.

6.        Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany całości lub części zapytania ofertowego.

7.        Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania postępowania na każdym jego etapie oraz możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez podania przyczyny.

8.        Zamawiający zastrzega sobie, że od decyzji wyboru Wykonawcy w powyższym postepowaniu nie przysługuje odwołanie do organu II instancji.

 

16.     WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:

Zał. nr 1 Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami,

 Zał. nr 2 Oświadczenie wykonawcy dot. wykluczenia,

Zał. nr 3 Wykaz usług wraz z potwierdzeniem że wykonane usługi zostały wykonane należycie (referencje),

Zał. nr 4 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego,

Zał. nr 5 Wzór umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 lutego 2025 12:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Teraźniewski
Ilość wyświetleń: 61
14 lutego 2025 12:39 (Piotr Teraźniewski) - Opublikowanie dokumentu.
14 lutego 2025 12:38 (Piotr Teraźniewski) - Dodanie załącznika [zaacznik_nr_5_wzor_umowy.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
14 lutego 2025 12:37 (Piotr Teraźniewski) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe_z_zaacznikami.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)