Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę produktów mleczarskich na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach.
W związku z zamiarem zakupu w trybie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 811, 915, 1146, 1232, z 2015 r. poz. 349, 478, 605 z póź. zm.) Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach prosi o złożenie oferty cenowej na niżej wymienione artykuły.
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach
ul. Kostrzyńska 23
62-010 Pobiedziska
- Szczegółowy opis ilości zamawianych produktów znajduje się w Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy z oświadczeniem.
- Termin realizacji zamówienia: od 01 września 2020r. do 31 grudnia 2020r.
- O udzielanie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków należy uzupełnić oświadczenie zawarte w załączniku nr 1.
-
-
-
- Zamawiający zastrzega, że:
- prowadzone postępowanie dotyczy zamówienia, którego szacunkowa wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000 EURO;
- postępowanie nie jest przetargiem w rozumieniu prawa zamówień publicznych, przepisów prawa cywilnego lub innych przepisów powszechnie obowiązujących;
- postępowanie może zostać zakończone (przerwane) w każdym czasie bez podania przyczyny.
- Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, polskimi normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności zgodnym z ISO 22000:2005 oraz ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
- Produkty mleczarskie muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej:
- · dostarczana żywność paczkowana musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiającym ich identyfikowalność, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego,
- · dostarczana żywność luzem musi być świeża
- · w przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej lub niezgodnej z zamówieniem Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru lub żądać jego wymiany jeżeli Zamawiający zgłosi to osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (w przeciągu maksymalnie jednego roboczego dnia) przyjąć zwrot lub wymienić towar,
- · decyzje o wymianie lub zwrocie asortymentu podejmuje Zamawiający, Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań,
- · Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg),
- · wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności,
- · podane w formularzu ofertowym ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Ilość towarów w ciągu realizacji zamówienia może się zmniejszyć lub zwiększyć. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
- · wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP,
- · dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
- · sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa żywnościowego.
- Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
- Szczegółowe warunki realizacji zadania:
- dowożone codziennie (od poniedziałku do piątku) od godziny 6:30 do godziny 9:00 rano
- dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych na druku zamówienia (wzór załącznik nr 3) Wykonawcy przez Zamawiającego, osobiście, e-mail lub faksem przynajmniej na trzy dni przed planowaną dostawą. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj, ilość i dzień dostawy zamawianej żywności jaka ma być dostarczona.
- W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji, tj. dzień wcześniej. W wyniku niezrealizowania takiego zamówienia Wykonawca nie będzie ponosił żadnych konsekwencji.
- Wykonawca ma obowiązek powiadomienia Zamawiającego o ewentualnym braku towarów nie później niż 1 dzień przed dostarczeniem zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest wystawiać faktury vat na przelew z min. 14 dniowym okresem zapłaty.
- Zmiana postanowień cenowych umowy Wykonawcy z Zamawiającym może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do niniejszej umowy, nie może wystąpić więcej niż 1 razy w czasie trwania umowy i musi być proporcjonalna (o ten sam procent) do cen zakupu przez Wykonawcę (dotyczy każdego produktu podanego w ofercie).
Taka zmiana musi być poparta zmianą ceny zakupu przez Wykonawcę od producenta lub dostawcy. Należy przedstawić dowód zakupu towaru od producenta, dostawcy przed zmianą ceny i po zmianie ceny. Zmiana ceny nie może być większa niż 20% w stosunku do ceny wyjściowej. W przypadków producentów żywności, producent musi udowodnić wzrost cen kosztów produkcji.
- Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
- Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.
- Wszystkie pola w „formularzu cenowym” załącznika nr 1 muszą być uzupełnione.
- Dokonanie oceny ofert nastąpi przez punktowanie w/w kryterium w skali 0-100 punktów wg następującej formuły:
(Cn/Cof.b)xl00 pkt = ilość punktów
gdzie:
Cn- najniższa cena oferty brutto
Cof.b - cena brutto oferty badanej
100 - wskaźnik stały
- Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.
- Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
- Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem „Produkty mleczarskie”.
- Termin składania ofert upływa dnia 05.08.2020r. o godz. 10:00. Oferty należy dostarczyć do sekretariatu Szkoły Podstawowej w Pobiedziskach przy ul. Kostrzyńskiej 23, 62-010 Pobiedziska.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
- Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania na swojej stronie internetowej. Z Wykonawcą którego oferta została wybrana, Zamawiający skontaktuje się telefonicznie i określi termin oraz miejsce zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2.
Zał. 1 - Formularz ofertowy z oświadczeniem
Zał. 2 - Wzór umowy
Zał. 3 - Druk zamówienia
Treść zapytania ofertowego