Oferty inwestycyjne - archiwum

ZP.03.30.2020 SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ KOMPLEKSU EDUKACYJNO-SPORTOWEGO 2020R.

Pobiedziska, dnia 29.04.2020 r.

ZP.03.30.2020

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Prowadzone w trybie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach, ul. Kostrzyńska 23, prosi o złożenie oferty cenowej na niżej wymienioną usługę:

pn. „SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ KOMPLEKSU EDUKACYJNO-SPORTOWEGO 2020R.”

 

 

 

OGŁOSZENIE

 

I. Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach, 62-010 Pobiedziska, ul. Kostrzyńska 23.

 

II. Przedmiot zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości kompleksu edukacyjno – sportowego w okresie od 25.05.2020 r. do 31.12.2020 r.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu stanowią:

- zakres rzeczowy usługi sprzątania obiektu kompleksu edukacyjno–sportowego – załącznik nr 1,

- powierzchnia poszczególnych pomieszczeń – załącznik nr 2 i nr 3.

  1. Wykonawca w celu oszacowania wartości zamówienia przed złożeniem oferty powinien dokonać własnych oględzin w celu weryfikacji.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji zamówienia.
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Wymagania stawiane Wykonawcy:

a. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

b. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,

c. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.

d. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

e. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas  wykonywania przedmiotu zamówienia.

 

III. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku, z czym, Zamawiający nie precyzuje tego warunku – (oświadczenie);
      1. posiadania wiedzy i doświadczenia:

Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji co najmniej 2 (dwóch) zamówień dotyczące utrzymania czystości w przeciągu ostatnich dwóch lat. (oświadczenie oraz dokumenty potwierdzające wykonanie prac)

  1. sytuacji ekonomicznej i finansowej

Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę wartości składanej oferty. (oświadczenie oraz przedstawienie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia)

 

  1. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

IV. Zamawiający nie przewiduje udostępniania jakichkolwiek środków czyszczących, materiałów higienicznych czy sprzętu. Cały szczegółowy zakres czynności sprzątania zapytania ofertowego, musi odbywać się sprzętem i środkami czyszczącymi Wykonawcy wybranego do realizacji zadania.

 

V. Opis sposobu obliczania ceny i kryterium oceny ofert:

1.Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca przy realizacji zamówienia.

2. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny całkowitej brutto, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.

3. Ceny i wartość należy podawać w zaokrągleniu do pełnych groszy czyli do dwóch miejsc po przecinku przy czym końcówki poniżej 0,5 gr pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyżej zaokrągla się do 1 grosza.

4. Cena (dla każdej części zamówienia) powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i powinna:

  • obejmować wszystkie koszty i składniki oraz koszty w nich nie ujęte bez których nie można byłoby wykonać właściwie zamówienia.
  • uwzględniać cały zakres przedmiotu zamówienia oraz ewentualne ryzyko, wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowywania oferty do czasu jej złożenia,
  • Zawierać podatek VAT

5. Cena oferty będzie ceną ryczałtową.

6. Cenę należy podać zgodnie z wymaganiami formularza ofertowego.

7. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w oszacowaniu zakresu prac obciążają Wykonawcę zamówienia – musi on przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty oraz prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.

9. Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych.

10. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium najniższej ceny – 100%

11. Dokonanie oceny ofert nastąpi przez punktowanie w/w kryterium w skali 0-100 punktów wg następującej formuły:

(Cn/Cof.b)x100 pkt = ilość punktów

gdzie:

Cn- najniższa cena oferty brutto

Cof.b - cena brutto oferty badanej

100- wskaźnik stały

11. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym  kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez  Zamawiającego ofert dodatkowych.

12. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w zapytaniu ofertowym ZP.01.30.2020 oraz została uznana za najkorzystniejszą.

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Od 25.05.2020 roku do 31.12.2020 roku.

 

VII. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

1. Oferta określająca cenę wykonania zamówienia, którą należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia. Oferta powinna być podpisana przez osobę do tego uprawnioną. (załącznik nr 4)

2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

3. Dokumenty poświadczające uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6)

4. Dokumenty potwierdzające doświadczenie o którym mowa w punkcie III 1b

5. Opłaconą polisę lub inny dokument zawarcia ubezpieczenia OC o którym mowa w punkcie III 1c

6. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 7)

 

VIII. Wykonawca, którego oferta zawiera braki lub nieścisłości zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 24 godzin, a jeśli tego nie uczyni jego oferta nie będzie dalej rozpatrywana. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.

 

IX. Płatność za wykonanie usługi będzie się odbywać na podstawie faktur miesięcznych w

ciągu 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.

 

X. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

 

XI. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5  

 

XII. Osoba upoważniona do kontaktu ze strony Zamawiającego

Piotr Teraźniewski - tel. 504008608

 

XIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego

etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

XIV. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach, ul. Kostrzyńska 23, 62-010 Pobiedziska z dopiskiem SPRZĄTANIE, do dnia 11.05.2020r. godz. 12:00 (liczy się data dostarczenia).

 

           

                                                                                              

Załączniki:

1. Załącznik nr 1 – Zakres rzeczowy

2. Załącznik nr 2 – Powierzchnie

3. Załącznik nr 3 – Powierzchnie

4. Załącznik nr 4 – Oferta

5. Załącznik nr 5 – Wzór umowy

6. Załącznik nr 6 – Oświadczenie

7. Załącznik nr 7 – Oświadczenie RODO

Wiadomości powiązane

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 kwietnia 2020 10:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Teraźniewski
Ilość wyświetleń: 234
29 kwietnia 2020 10:18 (Piotr Teraźniewski) - Opublikowanie dokumentu.
29 kwietnia 2020 10:17 (Piotr Teraźniewski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
29 kwietnia 2020 10:16 (Piotr Teraźniewski) - Dodanie załącznika [zal_1_zakres_rzeczowy_uslugi_sprzatania.doc] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)