Postępowania poniżej 130 tysięcy złotych - archiwum

ZP.21.130.2024 „Wyposażenie szkoły”

Pobiedziska, dnia 16.12.2024 r.


ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

ZP.21.130.2024

„Wyposażenie szkoły”

Finansowane częściowo ze środków pomocy obywatelom Ukrainy.”

 

1.        NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach

ul. Kostrzyńska 23

62-010 Pobiedziska

NIP 7841760842

REGON 000264130

 

 

2.        TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Zarządzenie wewnętrzne nr 12/2022/2023 Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach z dnia 30.12.2022r. wprowadzające regulamin udzielania zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych (dz.u. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) dla zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. - do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych., w celu wyboru oferty wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa.

 

3.        KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach, ul. Kostrzyńska 23, 62-010 Pobiedziska, dalej jako „szkoła”. Inspektorem ochrony danych osobowych w szkole jest Pan Dawid Nogaj, adres e-mail: inspektor@bezpieczne-dane.eu.

 

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja uzyskana w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

 

·         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

 

·         obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych może skutkować nie udzieleniem zamówienia publicznego

 

·         w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

 

·         posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 

·         nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

 

3. Wobec obowiązku o którym mowa w ust 2, Zamawiający zwraca się do Wykonawcy o złożenie wraz z wymaganymi dokumentami - oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych. Klauzula RODO znajduję się na formularzu ofertowym zgodnym z załącznikiem nr 1 do Zaproszenia.

 

4.        OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów wyszczególnionych w tabelce poniżej:

 

lp.

Nazwa/Opis

Zdjęcie poglądowe

ilość

1.

Tablica korkowa w ramie drewnianej

200cm x 100cm

 

 

10 szt.

2.

Interaktywne Plansze Przyrodnicze FIZYKA (kl. 7-8 )

Zasoby multimedialne IPP Fizyka:

13 zagadnień
prawie 200 interaktywnych ekranów
blisko 600 ilustracji i zdjęć
ponad 50 filmów i animacji

 

1 szt.

3.

Interaktywne Plansze Przyrodnicze CHEMIA (kl. 7-8 )

Zasoby multimedialne IPP Chemia:

10 zagadnień
prawie 200 interaktywnych ekranów
blisko 500 ilustracji i zdjęć
ponad 60 filmów i animacji
prawie 50 trójwymiarowych modeli

 

1 szt.

4.

Quadro - regał XL z 3 przegrodami i 3 półkami to duży, pojemny regał do przechowywania i porządkowania pomocy i zabawek. Wykonany z płyty laminowanej w tonacji białej o gr. 18 mm.

• wym. 154 x 41,5 x 161,6 cm

 

 

1 szt.

5.

mTalent Zajęcia logopedyczne -Pakiet Ekspert

PAKIET promocyjny dwóch części programu multimedialnego 6.ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE dla dzieci w wieku 4+ z wadami wymowy i innymi zaburzeniami sprawności językowej.

 

1 szt.

6.

Program multimedialny Koncentracja i pamięć mTalent

 

 

1 szt.

7.

Program multimedialny: Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 1 mTalent

 

 

1 szt.

8.

Program multimedialny: Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 2 mTalent

 

 

1 szt.

9.

Program multimedialny Będzie dobrze

 

 

1 szt.

10.

Program multimedialny: Potrafię. Obszar polonistyczny (klasy 4-6) mTalent

 

 

1 szt.

11.

Program multimedialny: Potrafię. Obszar matematyczny mTalent

 

 

1 szt.

12

Knowla BOX

Multimedialny box, z możliwością wyświetlania obrazu na ścianie i podłodze. Wbudowany projektor ultra krótkoogniskowy  Epson EB-760WI. Wymagane źródło światła – laser (3LCD), jasność 4100 ANSI lm, kontrast 5 000 000 : 1 , zużycie max 263W, rodzielczość WXGA 1280x800 , format obrazu 16:10 ,wym. wyświetlanego obrazu: min. 83" (178 x 113cm) przy ścianie; max. 120"; (226 cm x 144 cm), wbudowany komputer z system operacyjnym Microsoft Windows 10 lub 11 , temperatura użytkowania: 0-30 °C / 32-86 °F; porty 1x HDMI, 1x USB-A 3.0, IEC ; Zawiera interaktywne, profesjonalnie przygotowane gry min w języku polskim, angielskim, niemieckim, ukraińskim,  francuskim, włoskim, węgierskim, holenderskim, rosyjskim, słowackim, czeskim, : 345 aktywności;  2 interaktywne długopisy i 40 plastikowych piłek umożliwiających interakcję z cyfrowymi doświadczeniami. Możliwość obsługi za pomocą klawiatury  z touchpadem. Wymiary urządzenia: 36,8 cm x 39,7 cm x 58,3 cm

 

1 szt.

13.

Program multimedialny: Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych. Moje Bambino

 

 

1 szt.

14

Zestaw 12 okrągłych pufek

Zestaw okrągłych pufek idealnie nadających się na niskie siedziska. Od spodu posiadają antypoślizgową powierzchnię, co sprawia, że ryzyko spadnięcia czy poślizgnięcia się jest znikome. Wewnątrz puf znajduje się gęsta pianka poliuretanowa, która zapewnia miękkość i komfort użytkowania. Pokrowiec jest zapinany na zamek błyskawiczny, dzięki czemu jest on łatwy do założenia czy zdjęcia.  • śr. 30 cm, wys. 8 cm

 

 

1 szt.

15.

Gruszka mała niebieska – MED.
• wyrób medyczny - klasa I
Miękkie i wygodne gruszki wypełnione granulatem, dopasowujące się kształtem do osoby siedzącej. Pokryte trwałą tkaniną PCV bez ftalanów, którą łatwo utrzymać w czystości. waga 4 kg, śr. 60 cm, wys. 80 cm

 

 

6 szt.

 

2. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych.

 

5.        TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji dostawy do 30 grudnia 2024r.

 

6.        OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE  OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

 

1.Kryteria oceny oferty

a) Kryterium „Cena”.

 

Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt.

Obliczenie punktów w kryterium „Cena” dla pozostałych ofert zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:

 

C = (C min / Cx) x 100

 

gdzie:                                   C - liczba punktów w kryterium „Cena”

                                                          C min -  najniższa cena spośród złożonych ofert

                                                         Cx - cena oferty badanej

 

2. Sposób oceny ofert.

a)       Zamawiający będzie oceniał oferty niepodlegające odrzuceniu złożone przez wykonawcę/ów spełniającego/ych warunki udziału w powyższym zapytaniu ofertowym.

b)       Oferta, która w oparciu o kryteria uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

c)       Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiać taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający może wezwać do złożenia dodatkowej oferty.

 

7.        PODSTAWY WYKLUCZENIA

1.        Zamawiający będzie badał czy wobec wykonawcy nie zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

2.        W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w (pkt. 1) Zamawiający będzie żądał od wykonawcy dołączenia do oferty, następujących dokumentów:

a)       Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia co stanowi załącznik nr 1 do formularza ofertowym

3.        Dokumenty należy złożyć w języku polskim a sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

8.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE

1)       Warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej - brak

 

9.        OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

Wykonawca obliczy cenę na podstawie informacji zawartych w punkcie 4 wraz z pozostałymi kosztami dostawy pod adres: Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach, ul. Kostrzyńska 23, 62-010 Pobiedziska.

Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i winna obejmować wszelkie koszty związane z ostateczną realizacją zamówienia wynikające wprost z zakresu rzeczowego, a ponadto wszystkie inne koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w szczególności podatek VAT.

1.        Cena musi być wyrażona w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie w odpowiednim miejscu formularza ofertowego.

2.        Cena może być tylko jedna.

 

 

10.     OFERTA I INNE  WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA SKŁADANE  WRAZ Z OFERTĄ  

Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone poniżej:

1.        Wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniami,

a)       oświadczenie wykonawcy dot. wykluczenia, (zał. nr 2) do zapytania ofertowego,

b)       oświadczenie wykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego (zał. nr 3).

 

11.     KOMUNIKACJA
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:

·         W niniejszym postępowaniu, komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej.

·         W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, Wykonawca powinien posługiwać się nazwą zamówienia określoną w treści zaproszenia.

·         Postępowanie prowadzi się w języku polskim. Oferta, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuję się wraz z tłumaczeniem na język polski.

·         Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub oferta złożona w odpowiedzi na zaproszenie, dowody przedmiotowe i podmiotowe oraz pozostałe informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: p.terazniewski@pobiedziska.szkola.pl

a) Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcą jest: Piotr Teraźniewski, email: p.terazniewski@pobiedziska.szkola.pl, nr tel. 504008608 – dotyczy komunikacji ustnej.

 

12.     OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

1.        Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.

2.        Złożenie oferty:

·         Ofertę, zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, dowody, przedmiotowe i podmiotowe oraz pozostałe informacje składa się w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną do tych czynności.

·         Dokumenty mogą być złożone w jednym pliku opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do tych czynności lub w odrębnych plikach, każdy z tych plików musi być osobno podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną do tych czynności.

·         Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składanie oświadczeń w imieniu Wykonawcy, powinien być w odrębnym pliku, podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną do tych czynności (mocodawcę)

·         Zamawiający dopuszcza również podpisanie ww. dokumentów, w formie skompresowanej, poprzez opatrzenie całego pliku jednym podpisem kwalifikowanym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - jest to równoznaczne z poświadczaniem za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie z osobna każdego ze kompresowanych plików. Zalecany format: .pdf.

 

13.     MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.        Ofertę należy przesłać/składać do dnia 18 grudnia 2024 r. do godz. 14:00, na adres Zamawiającego:

 

Temat wiadomości:  ZP.21.130.2024 WYPOSAŻENIE SZKOŁY

Adres e-mail: p.terazniewski@pobiedziska.szkola.pl

 

2.        Otwarcie ofert nastąpi  w dniu 18 grudnia 2024 roku o godz. 14:05.

3.        Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni informacje o:

-         nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;

-         cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

 

14.     TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1.        Termin związania ofertą 14 dni od złożenia oferty, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

 

15.     TERMIN I WARUNKI ZAWARCIA UMOWY

1.        Umowa zostanie podpisana na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Projekt umowy zostanie uzupełniony o dane wynikające z treści oferty.

2.        W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowania.

 

16.     ZASTRZEŻENIA:

1.        Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.).

2.        Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.

3.        Wydanie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji oferty, w całości lub części i nie zobowiązuje Zamawiającego do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia oferty.

4.        W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści   złożonych ofert.

5.        Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Wykonawca.

6.        Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany całości lub części zapytania ofertowego.

7.        Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania postępowania na każdym jego etapie oraz możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez podania przyczyny.

8.        Zamawiający zastrzega sobie, że od decyzji wyboru Wykonawcy w powyższym postepowaniu nie przysługuje odwołanie do organu II instancji.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 grudnia 2024 12:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Teraźniewski
Ilość wyświetleń: 46
16 grudnia 2024 12:40 (Piotr Teraźniewski) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe_z_zaacznikami.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 grudnia 2024 12:39 (Piotr Teraźniewski) - Usunięcie załącznika [zapytanie_ofertowe_z_zaacznikami.docx] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 grudnia 2024 12:26 (Piotr Teraźniewski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)