Pobiedziska, dnia 25.11.2024 r.
ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
ZP.18.130.2024
„Stoły i krzesła”
celem poprawy warunków nauczania w związku z napływem uczniów z Ukrainy. Finansowanie ze środków pomocy obywatelom Ukrainy.”
Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach
ul. Kostrzyńska 23
62-010 Pobiedziska
NIP 7841760842
REGON 000264130
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Zarządzenie wewnętrzne nr 12/2022/2023 Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach z dnia 30.12.2022r. wprowadzające regulamin udzielania zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych (dz.u. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) dla zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. - do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych., w celu wyboru oferty wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach, ul. Kostrzyńska 23, 62-010 Pobiedziska, dalej jako „szkoła”. Inspektorem ochrony danych osobowych w szkole jest Pan Dawid Nogaj, adres e-mail: inspektor@bezpieczne-dane.eu.
· odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja uzyskana w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
· Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
· obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych może skutkować nie udzieleniem zamówienia publicznego
· w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
· posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
· nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Wobec obowiązku o którym mowa w ust 2, Zamawiający zwraca się do Wykonawcy o złożenie wraz z wymaganymi dokumentami - oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych. Klauzula RODO znajduję się na formularzu ofertowym zgodnym z załącznikiem nr 1 do Zaproszenia.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów wyszczególnionych w tabelce poniżej:
lp. |
Nazwa/Opis |
Zdjęcie poglądowe |
ilość |
1. |
Zestaw - stół Leon z reg. wys. 3-7 z krzesłem Reks z reg. wys. 5-6 Zestaw składa się z 1 krzesła Reks z reg. wys. 4-6 i ławki 1-osobowej Leon z reg. wys. 3-7 Krzesło szkolne wykonane z rury owalnej 38x20 mm, malowane proszkowo kolor aluminium RAL 9006. Siedzisko i oparcie z lakierowanej sklejki bukowej o grubości 8 mm.
Stół. Blat stołu wykonany z płyty laminowanej o gr. 18 mm wykończony obrzeżem PCV 2 mm. Zatyczki zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem. Stolik 1-os. posiada blat o wymiarze 700x500 mm. Ławka szkolna wykonana z profili zamkniętych 25x25 mm, malowana proszkowo kolor aluminium RAL 9006.
Krzesło jak i ławka posiadają Certyfikat dopuszczający do użytku w placówkach oświatowych. Certyfikat dostarczone wraz z towarem. |
|
28 |
2. |
Dodatkowe zatyczki chroniące podłogę do krzeseł REKS. |
|
100 |
2. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych.
Termin realizacji dostawy do 20 grudnia 2024r.
a) Kryterium „Cena”.
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt.
Obliczenie punktów w kryterium „Cena” dla pozostałych ofert zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
C = (C min / Cx) x 100
gdzie: C - liczba punktów w kryterium „Cena”
C min - najniższa cena spośród złożonych ofert
Cx - cena oferty badanej
2. Sposób oceny ofert.
a) Zamawiający będzie oceniał oferty niepodlegające odrzuceniu złożone przez wykonawcę/ów spełniającego/ych warunki udziału w powyższym zapytaniu ofertowym.
b) Oferta, która w oparciu o kryteria uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
c) Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiać taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający może wezwać do złożenia dodatkowej oferty.
1. Zamawiający będzie badał czy wobec wykonawcy nie zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w (pkt. 1) Zamawiający będzie żądał od wykonawcy dołączenia do oferty, następujących dokumentów:
a) Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia co stanowi załącznik nr 1 – do formularza ofertowym
3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim a sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
1) Warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej
Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, dokonał co najmniej 2 dostaw wyposażenia szkół o minimalnej wartości 10 000,00 zł oraz udowodni, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
Zamawiający będzie żądał od wykonawcy – wykazu dostaw. Dowody na spełnienie powyższego warunku należy przedłożyć w postaci referencji bądź innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać takich dowodów/dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, które będą zawierać opis usług wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie.
Wykonawca obliczy cenę na podstawie informacji zawartych w punkcie 4 wraz z pozostałymi kosztami dostawy pod adres: Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach, ul. Kostrzyńska 23, 62-010 Pobiedziska.
Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i winna obejmować wszelkie koszty związane z ostateczną realizacją zamówienia wynikające wprost z zakresu rzeczowego, a ponadto wszystkie inne koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w szczególności podatek VAT.
1. Cena musi być wyrażona w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie w odpowiednim miejscu formularza ofertowego.
2. Cena może być tylko jedna.
Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone poniżej:
a) oświadczenie wykonawcy dot. wykluczenia, (zał. nr 2) do zapytania ofertowego,
b) wykaz dostaw wraz z potwierdzeniem że wykonane dostawy zostały wykonane należycie (referencje), (zał. nr 3) do zapytania ofertowego,
c) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego (zał. nr 4).
a) Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcą jest: Piotr Teraźniewski, email: p.terazniewski@pobiedziska.szkola.pl, nr tel. 504008608 – dotyczy komunikacji ustnej.
1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
2. Złożenie oferty:
· Ofertę, zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, dowody, przedmiotowe i podmiotowe oraz pozostałe informacje składa się w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną do tych czynności.
· Dokumenty mogą być złożone w jednym pliku opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do tych czynności lub w odrębnych plikach, każdy z tych plików musi być osobno podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną do tych czynności.
· Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składanie oświadczeń w imieniu Wykonawcy, powinien być w odrębnym pliku, podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną do tych czynności (mocodawcę)
· Zamawiający dopuszcza również podpisanie ww. dokumentów, w formie skompresowanej, poprzez opatrzenie całego pliku jednym podpisem kwalifikowanym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - jest to równoznaczne z poświadczaniem za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie z osobna każdego ze kompresowanych plików. Zalecany format: .pdf.
1. Ofertę należy przesłać/składać do dnia 29 listopada 2024 r. do godz. 12:00, na adres Zamawiającego:
Temat wiadomości: ZP.18.130.2024 STOŁY I KRZESŁA
Adres e-mail: p.terazniewski@pobiedziska.szkola.pl
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 LISTOPADA 2024 roku o godz. 12:30.
3. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni informacje o:
- nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;
- cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
1. Termin związania ofertą 14 dni od złożenia oferty, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
1. Umowa zostanie podpisana na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Projekt umowy zostanie uzupełniony o dane wynikające z treści oferty.
2. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowania.
1. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.).
2. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
3. Wydanie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji oferty, w całości lub części i nie zobowiązuje Zamawiającego do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia oferty.
4. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Wykonawca.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany całości lub części zapytania ofertowego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania postępowania na każdym jego etapie oraz możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez podania przyczyny.
8. Zamawiający zastrzega sobie, że od decyzji wyboru Wykonawcy w powyższym postepowaniu nie przysługuje odwołanie do organu II instancji.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KAZIMIERZA ODNOWICIELA W POBIEDZISKACH