Postępowania poniżej 130 tysięcy złotych

ZP.10.130.2025 ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO II

Pobiedziska, dnia 25.06.2025 r.


ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

ZP.10.130.2025

ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO II -

finansowany ze środków pomocy obywatelom Ukrainy.


Postępowanie  przeprowadzone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) dla zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. - do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.

Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach prosi o złożenie oferty cenowej na niżej wymienione artykuły.

I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach, ul. Kostrzyńska 23, 62-010 Pobiedziska, wpisana do rejestru szkół i placówek oświatowych, pod numerem 59645, nr REGON 000264130, nr NIP 7841760842, tel. 61 81 77 142; Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pobiedziska.szkola.pl, http://pobiedziska.szkola.pl/
2. Projektowane istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy o udzielenie zamówienia publicznego, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zaproszenia.
3. Informacja w sprawie zwrotu kosztów w postępowaniu - Koszty udziału w postępowaniu pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania w każdym momencie bez podania przyczyny

II. TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę  wraz z załącznikami należy przesłać do dnia 08.07.2025r. do godziny 12:00 na adres poczty elektronicznej: p.terazniewski@pobiedziska.szkola.pl


III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I WARUNKI ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 17 kompletów komputerów typu all-in-one na preferencyjnych warunkach to jest z 0% stawką podatku VAT dla szkół.

 

Opisu przedmiotu zamówienia:

Komputer stacjonarny nowy typu all-in-one (zestaw) składający się z:

1) komputera typu all-in-one (AIO), w którym podzespoły komputerowe, takie jak: płyta główna, procesor i układ graficzny, zostały zamieszczone w jednej obudowie z ekranem w taki sposób, który uniemożliwia odłączenie komputera od monitora, oraz posiadają wspólny system zasilania z ekranem;

2) klawiatury w układzie QWERTY;

3) myszy komputerowej;

4) Wi-Fi – co najmniej wersja 6;

5) Bluetooth – co najmniej wersja 5;

6) wbudowanego mikrofonu;

7) wbudowanych głośników stereo;

8) wbudowanej kamery;

9) stopy komputerowej wyposażonej w regulację wysokości lub pochyłu, lub obrotu (PIVOT).

 

Komputer stacjonarny AIO (zestaw) powinien spełniać następując wymagania techniczne:

1) wydajność w teście:

a) CrossMark – co najmniej 1400 punktów lub

b) Procyon Office Productivity – co najmniej 5700 punktów, lub

c) Geekbench 6 Single-core – co najmniej 3600 punktów oraz multi-core – co najmniej 13 000 punktów;

2) pamięć RAM – co najmniej 16 GB;

3) pamięć masowa (SSD, eMMC, UFS) – co najmniej 512 GB;

4) złącza komunikacyjne – co najmniej 6 (w tym 1 złącze umożliwiające podłączenie wideo typu HDMI lub DisplayPort,  4 port obsługujący standard USB oraz 1 port RJ45);

5) zasilacz sieciowy przystosowany do polskiego systemu energetycznego;

6) karta sieciowa 10/100/1000 GbE LAN;

7) ekran komputera AIO:

a) przekątna co najmniej 23,8 cala, 

b) rozdzielczość co najmniej 1920 × 1080 (1080 p),

c) kąt widzenia 178 stopni/178 stopni,

d) jasność co najmniej 250 cd/m2,

e) matryca matowa (powłoka matująca) lub błyszcząca,

 

Oprogramowanie zainstalowane na pamięci masowej lub udostępnione do nieodpłatnego pobrania przy rozpoczęciu użytkowania:

1) System operacyjny Windows 11 Pro 64-bitowy posiadający polską wersję językową (oprogramowanie dostępne w ramach zakupu komputera);

2) edytor tekstu Microsoft Word 2024, okres stosowania bezterminowy, system operacyjny Windows,  wersja językowa Polska / Wielojęzyczna, stan produktu nowy, architektura 64 bit

3) arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel 2024, okres stosowania bezterminowy, system operacyjny Windows,  wersja językowa Polska / Wielojęzyczna, stan produktu nowy, architektura 64 bit

4) aplikacja do tworzenia prezentacji Microsoft PowerPoint 2024, okres stosowania bezterminowy, system operacyjny Windows,  wersja językowa Polska / Wielojęzyczna, stan produktu nowy, architektura 64 bit

5) przeglądarka internetowa;

6) aplikacja do obsługi poczty elektronicznej;

7) aplikacja do tworzenia i edycji grafiki rastrowej;

 

Producent komputera stacjonarnego AIO (zestawu) musi posiadać:

1) certyfikat ISO 9001 systemu zarządzania jakością;

2) certyfikat ISO 14001 zarządzania środowiskiem.

 

Komputer stacjonarny AIO (zestaw) powinien posiadać:

1) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE;

2) certyfikat TCO lub EPEAT.

 

Komputer stacjonarny AIO (zestaw) powinien być objęty co najmniej 36-miesięcznym okresem gwarancji producenta. Serwis gwarancyjny musi  być zlokalizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku naprawy realizowanej poza miejscem użytkowania komputera stacjonarnego AIO (zestawu) wszelkie koszty związane z dostarczeniem komputera stacjonarnego AIO (zestawu) do serwisu i z powrotem do użytkownika powinny być pokryte przez gwaranta w ramach gwarancji. Na okres napraw gwarancyjnej należy dostarczyć komputer zastępczy o parametrach nie gorszych jak komputer naprawiany.

Do oferty należy dołączyć broszury - informacje szczegółowe potwierdzające spełnienie minimalnych wymagań proponowanych zestawów komputerowych all-in-one. 

2. Termin realizacji dostawy: 28 dni od dnia podpisania umowy.


IV. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Zamawiający wykluczy wykonawcę zgodnie z zasadami określonymi w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2. W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), działając na podstawie art. 7 ust. 1 powyższej ustawy oraz art. 5 k Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 08.04.2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L/111/1) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczy:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający nie będzie ich stosował fakultatywnych podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ustawy Pzp.


V. WARUNKI UDZIAŁU
1. Zamawiający działając na podstawie art. 112 ust 2 ustawy Pzp, określa następujące warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej – Zamawiający nie określa
b) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa
d) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 3 usługi polegające na  dostawie sprzętu elektronicznego do instytucji publicznej o minimalnej wartości 50 000,00 zł brutto oraz udowodni, że wykazane usługi zostały wykonane należycie.

Zamawiający będzie żądał od wykonawcy – wykazu usług. Dowody na spełnienie powyższego warunku należy przedłożyć w postaci referencji bądź innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać takich dowodów/dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, które będą zawierać opis usług wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie.


VI. KOMUNIKACJA
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
1. W niniejszym postępowaniu, komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, Wykonawca powinien posługiwać się nazwą zamówienia określoną w treści zaproszenia.
3. Postępowanie prowadzi się w języku polskim. Oferta, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuję się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub oferta złożona w odpowiedzi na zaproszenie, dowody przedmiotowe i podmiotowe oraz pozostałe informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: p.terazniewski@pobiedziska.szkola.pl

a) Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcą jest: Piotr Teraźniewski, email: p.terazniewski@pobiedziska.szkola.pl, nr tel. 504008608 – dotyczy komunikacji ustnej.

VII. FORMA SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Rozdział I Informacje ogólne
1. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, dowody, przedmiotowe i podmiotowe oraz pozostałe informacje składa się w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną do tych czynności.
2. Dokumenty mogą być złożone w jednym pliku opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do tych czynności lub w odrębnych plikach, każdy z tych plików musi być osobno podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną do tych czynności.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składanie oświadczeń w imieniu Wykonawcy, powinien być w odrębnym pliku, podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną do tych czynności (mocodawcę)
4. Zamawiający dopuszcza również podpisanie ww. dokumentów, w formie skompresowanej, poprzez opatrzenie całego pliku jednym podpisem kwalifikowanym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - jest to równoznaczne z poświadczaniem za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie z osobna każdego ze kompresowanych plików. Zalecany format: .pdf.


VIII. UMOWY
1. Projektowane postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 3 do zaproszenia
2. Umowa zostanie zawarta pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
3. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy na odległość podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z reprezentacją.


IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, informuję, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach, ul. Kostrzyńska 23, 62-010 Pobiedziska, dalej jako „szkoła”. Inspektorem ochrony danych osobowych w szkole jest Pan Dawid Nogaj, adres e-mail: inspektor@bezpieczne-dane.eu.

§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja uzyskana w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych może skutkować nie udzieleniem zamówienia publicznego
§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane
przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Wobec obowiązku o którym mowa w ust 2, Zamawiający zwraca się do Wykonawcy o złożenie wraz z wymaganymi dokumentami - oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych. Klauzula RODO znajduję się na formularzu ofertowym zgodnym z załącznikiem nr 1 do Zaproszenia.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - Wzór Formularza Oferty

2. Załącznik nr 2 - Zdolności technicznej lub zawodowej
3. Załącznik nr 3 – Wzór umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 czerwca 2025 14:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Teraźniewski
Ilość wyświetleń: 110
25 czerwca 2025 14:57 (Piotr Teraźniewski) - Dodanie załącznika [zakup_sprzetu_komputerowego.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 czerwca 2025 14:56 (Piotr Teraźniewski) - Usunięcie załącznika [zakup_sprzetu_komputerowego.docx] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 czerwca 2025 14:56 (Piotr Teraźniewski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)